Facebook tester søgeordsannoncering
USA og Canada er prøveballon i et nyt forsøg, hvor Facebook vil teste, om der er et marked for søgeordsannoncering for selskabet.
![Foto: Ritzau Scanpix/AP/Thibault Camus](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11067952.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20180322-193221-5-1666x1000we.jpg)
Facebook har tidligere forsøgt sig med søgeordsannoncering og har siden droppet det. Nu giver selskabet den et skud mere og tester annoncering på søgeord i USA og Canada, skriver Techcrunch.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Interne Facebook-mails vækker vrede
For abonnenter