Startup satser på mindre bloggere og youtubere

Markedsføringsbureauet Brandheroes har på få år flerdoblet omsætningen og tiltrukket investorkapital på forretningskoncept baseret på såkaldte mikro influencers.
Foto: Ritzau Scanpix/Bax Lindhardt
Foto: Ritzau Scanpix/Bax Lindhardt

Bloggere og youtubere behøver ikke have titusindvis af følgere for at være interessante for annoncører, der vil markedsføre deres produkter på sociale medier med en personlig afsender.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu