Mofibo-stifter: Medier sætter sig ikke i kundens sted

Morten Strunge, der tidligere på året blev en del af ejerkredsen hos Blendle, mener, at de etablerede medier bør være mere åbne for at lade andre pakke indholdet til brugerne digitalt.
Foto: Ritzau Scanpix/Mathias Løvgreen Bojesen
Foto: Ritzau Scanpix/Mathias Løvgreen Bojesen

De etablerede medier skal forny sig og tænke anderledes for at få deres indhold ud til brugerne. Sådan lyder det fra Morten Strunge, stifter af Mofibo samt bestyrelsesmedlem og medejer af Blendle, over for Politiken.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu