Mofibo-stifter: Medier sætter sig ikke i kundens sted
Morten Strunge, der tidligere på året blev en del af ejerkredsen hos Blendle, mener, at de etablerede medier bør være mere åbne for at lade andre pakke indholdet til brugerne digitalt.
![Foto: Ritzau Scanpix/Mathias Løvgreen Bojesen](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article10821932.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20160622-143346-4-1669x1000we.jpg)
De etablerede medier skal forny sig og tænke anderledes for at få deres indhold ud til brugerne. Sådan lyder det fra Morten Strunge, stifter af Mofibo samt bestyrelsesmedlem og medejer af Blendle, over for Politiken.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.