Måling: Pop up-reklamer er blandt de mest irriterende annoncetyper

Husstandsomdelte reklamer ligger i bunden, mens pop up-annoncer på nettet er blandt de typer annoncer, der er grobund for mest irritation.
Foto: Ritzau Scanpix/AP//Marcio Jose SanchezAP Photo/Marcio Jose Sanchez/Polfoto
Foto: Ritzau Scanpix/AP//Marcio Jose SanchezAP Photo/Marcio Jose Sanchez/Polfoto

En annonce, der popper op i øjenhøjde, når man bevæger sig rundt på internettet, er den næstmest irriterende annoncetype for brugerne. Det skriver Finans på baggrund af en Megafon-måling, som brancheforeningen Grakom har fået foretaget.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu