Finans udvider med e-avis

Erhvervsmediet sætter tal på abonnementsbasen, men tallet kan ikke bruges til alverden ifølge direktør, der samtidig fortæller, at Finans har nået breakeven. Mediet skal styrkes som selvstændigt brand blandt andet med ny e-avis.
Esben Kolind Laustrup, kommerciel direktør, Jyllands-Posten. | Foto: PR/JP/Politikens Hus
Esben Kolind Laustrup, kommerciel direktør, Jyllands-Posten. | Foto: PR/JP/Politikens Hus

Erhvervsmediet Finans skal stikke mere ud fra Jyllands-Posten, som mediet drives i regi af. Sådan lyder ambitionen fra Esben Kolind Laustrup, der  i foråret blev sat i spidsen for JP/Politikens Erhvervsmedier og er kommerciel direktør for Jyllands-Posten.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu