Facebook udvider test med breaking-skilt til Europa

Efter at have afprøvet det i USA, udvider Facebook testen med at lade nyhedsmedier markere, om deres opslag er breaking news, til Europa.
Foto: /ritzau/Scanpix/Bax Lindhardt
Foto: /ritzau/Scanpix/Bax Lindhardt

Fra denne uge kan en udvalgt skare af europæiske nyhedsmedier gøre læserne opmærksomme på, når en artikel delt på Facebook er breaking news.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu