HuffPost klipper navlestreng til borgerjournalistik
Onlinemedie gør op med en af grundstenene i konceptet og vil ikke længere bringe indhold fra bloggere og bidragsydere, der hidtil har leveret gratis indhold. Det sker for at forbedre den journalistiske kvalitet og undgå at sprede misvisende information, siger chefredaktør.
![Foto: Scanpix Ritzau/AP/Richard Vogel](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article10217202.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20150428-145429-pf-1666x1000we.jpg)
Huffington Post vil adskille sig fra andre åbne medieplatforme såsom sociale medier og stå stærkere journalistisk, skriver New York Times. Derfor har det globale onlinemedie besluttet at lukke ned for det gratis, brugerskabte indhold, der har været en grundsten i konceptet siden etableringen i 2005.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Huffington Post hyrer dansk redaktør til topstilling
For abonnenter