HuffPost klipper navlestreng til borgerjournalistik

Onlinemedie gør op med en af grundstenene i konceptet og vil ikke længere bringe indhold fra bloggere og bidragsydere, der hidtil har leveret gratis indhold. Det sker for at forbedre den journalistiske kvalitet og undgå at sprede misvisende information, siger chefredaktør.
Foto: Scanpix Ritzau/AP/Richard Vogel
Foto: Scanpix Ritzau/AP/Richard Vogel

Huffington Post vil adskille sig fra andre åbne medieplatforme såsom sociale medier og stå stærkere journalistisk, skriver New York Times. Derfor har det globale onlinemedie besluttet at lukke ned for det gratis, brugerskabte indhold, der har været en grundsten i konceptet siden etableringen i 2005.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu