Heartbeats opruster på markedsføring
![Heartbeats blev stiftet af den tidligere P3-vært Le Gammeltoft (billedet) i 2014.](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article9335166.ece/ALTERNATES/schema-16_9/LeGammeltoft.jpg)
Kulturmediet Heartbeats styrker markedsføringsmusklerne og har hyret Signe Gren i en ny stilling som marketingansvarlig, oplyser mediet i en pressemeddelelse.
Signe Gren kommer fra Astrid Haug Bureau, hvor hun har været ansat som digital rådgiver med speciale i sociale medier og digital strategi. Hun kommer sammen med Heatbeats stifter og ejer Le Gammeltoft og forretningsudvikler Kasper Smith, der kom til Heartbeats fra Aller Media i september, til at udgøre det strategiske ledelsesteam.
"Signe har sin store styrke i krydsfeltet mellem strategisk arbejde og hands on erfaring, og passer derfor perfekt til os," siger Le Gammeltoft i meddelelsen.
Heartbeats blev stiftet af den tidligere P3-vært Le Gammeltoft i 2014 oprindeligt som en online radiostation. Siden har projektet udviklet sig til et bredere digitalt kulturmedie med podcasts om politik, kultur og musik - senest er menuen udvidet med et magasin om ledelse og magt med Stine Bosse bag mikrofonen.
Iværksættermediet fik i begyndelsen af året en kapitalindsprøjtning i kraft af et partnerskab med Zibra Digital Media Group og erhvervsmanden Niels Zibrandtsen. Siden har mediet udvidet og bl.a. åbnet et radiostudie i Kødbyen i København.
Forretningen er baseret på kommercielle samarbejder og udvikling af branded content for virksomheder - ifølge meddelelsen er antallet af medarbejdere vokset fra fem til 17.
Relaterede artikler
Heartbeats indgår samarbejde med Red Bull Radio
For abonnenter