Heartbeats opruster på markedsføring

Ny marketingansvarlig hos kulturmediet kommer fra Astrid Haug Bureau og får opgaven med at udbrede kendskabet via de sociale mediekanaler.
Heartbeats blev stiftet af den tidligere P3-vært Le Gammeltoft (billedet) i 2014.
Heartbeats blev stiftet af den tidligere P3-vært Le Gammeltoft (billedet) i 2014.

Kulturmediet Heartbeats styrker markedsføringsmusklerne og har hyret Signe Gren i en ny stilling som marketingansvarlig, oplyser mediet i en pressemeddelelse.

Signe Gren kommer fra Astrid Haug Bureau, hvor hun har været ansat som digital rådgiver med speciale i sociale medier og digital strategi. Hun kommer sammen med Heatbeats stifter og ejer Le Gammeltoft og forretningsudvikler Kasper Smith, der kom til Heartbeats fra Aller Media i september, til at udgøre det strategiske ledelsesteam.

"Signe har sin store styrke i krydsfeltet mellem strategisk arbejde og hands on erfaring, og passer derfor perfekt til os," siger Le Gammeltoft i meddelelsen. 

Heartbeats blev stiftet af den tidligere P3-vært Le Gammeltoft i 2014 oprindeligt som en online radiostation. Siden har projektet udviklet sig til et bredere digitalt kulturmedie med podcasts om politik, kultur og musik - senest er menuen udvidet med et magasin om ledelse og magt med Stine Bosse bag mikrofonen.

Iværksættermediet fik i begyndelsen af året en kapitalindsprøjtning i kraft af et partnerskab med Zibra Digital Media Group og erhvervsmanden Niels Zibrandtsen. Siden har mediet udvidet og bl.a. åbnet et radiostudie i Kødbyen i København.

Forretningen er baseret på kommercielle samarbejder og udvikling af branded content for virksomheder - ifølge meddelelsen er antallet af medarbejdere vokset  fra fem til 17.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu