Specialmedier tog annoncehop i andet kvartal
En solid vækst i markedet for stillingsannoncer er med til at trække den samlede annonceomsætning for specialmedier opad.
![Foto: /ritzau/Lærke Posselt](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article8447504.ece/ALTERNATES/schema-16_9/POLFOTO_23162443.jpg)
Annonceindtægterne for fagblade, tidsskrifter og specialmagasiner er foreløbig kommet bedre igennem 2017 end 2016. Det fremgår af Danske Mediers Annoncebarometer for andet kvartal.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Annoncedyk tvinger specialmedie til at lukke
For abonnenter
Fagbladsudgiver leverer endnu et stabilt år
For abonnenter