Specialmedier tog annoncehop i andet kvartal

En solid vækst i markedet for stillingsannoncer er med til at trække den samlede annonceomsætning for specialmedier opad.
Foto: /ritzau/Lærke Posselt
Foto: /ritzau/Lærke Posselt

Annonceindtægterne for fagblade, tidsskrifter og specialmagasiner er foreløbig kommet bedre igennem 2017 end 2016. Det fremgår af Danske Mediers Annoncebarometer for andet kvartal.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu