Fem år efter opstart: Sådan er det gået Realityportalen

Realityportalen har på fem år fået fast plads i mediebilledet og er i dag Egmonts digitale hovedbrand på kendisstoffet. Nu handler det om at få indtjeningen i vejret - og der skal mere end bannerannoncer til, siger stifter og digital chef.
Jeanet Rosenkjær, stifter og digital direktør på Realityportalen. | Foto: Klaus Rudbæk
Jeanet Rosenkjær, stifter og digital direktør på Realityportalen. | Foto: Klaus Rudbæk

Forleden fyldte onlinemediet Realityportalen fem år. Det blev fejret i hovedkvarteret i Egmont-koncernen, der opkøbte sitet i begyndelsen af 2015 og har været med til at gøre det til et af landets mest besøgte digitale kendismedier om alt, hvad der rører sig i de danske farvande inden for emnerne kendte, bloggere og realitystjerner.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu