Frontmedia knopskyder med nyt salgsbureau
Annoncesalgsbureauet Frontmedia udvider med et søsterbureau, der bl.a. skal sælge annoncer for ugebladet Tæt på. Direktør bliver tidligere chef for Dansk Oplagskontrol.
![Foto: PR/Tæt på](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article9153936.ece/ALTERNATES/schema-16_9/T%25C3%25A6t%2520p%25C3%25A5.jpg)
Frontmedia vil udvide sin kunde- og annoncørbase og knopskyder med et nyt salgsbureau, Liwa Media. Det skriver selskabet i en pressemeddelelse.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Annoncebureau hæver resultatet over 60 procent
For abonnenter