Det trykte blad lever hos foreninger og forbund
Printmagasinet spiller stadig en hovedrolle i kommunikationen til medlemmer af fagforbund og organisationer, viser oplagstal for det seneste år.
![Foto: Screenshot/FDM](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article9085732.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Motor.jpg)
Mens digitaliseringen buldrer derudaf og sætter oplaget under pres i landets store mediehuse, tegner billedet sig anderledes i andre dele af det trykte medielandskab.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Egmont Publishing: Derfor lukker vi Gravid
For abonnenter
Egmont er åben for flere Flipp-partnerskaber
For abonnenter
Aller-direktør: Ærgerlig udvikling i Feminas læsertal
For abonnenter