Mens nye online-medier popper op i mediebranchen, har herremagasinet Connery.dk valgt at tage turen den modsatte vej.
Magasinet har siden 2000 været et rent digitalt foretagende, men udkommer i slutningen af september som et trykt blad i mindst 10.000 eksemplarer. Det oplyser virksomheden i en pressemeddelelse.
"Vi har i 16 år leget med tanken om at udgive Connery.dk som et rigtigt blad - om det så kun skulle blive til én enkelt udgivelse. Det sker så nu, og vi mener faktisk, at tidspunktet og markedet er helt perfekt," siger chefredaktør Mikkel Vermeulen i meddelelsen.
Sitet har ifølge egne oplysninger flere end 250.000 læsere om måneden og består af en redaktion på fire. Det trykte magasin bliver gratis og skal finansieres af annoncer. Det vil i første omgang blive distribueret til de danske handelsskoler, tekniske skoler og gymnasier.
Om der er planlagt flere udgivelser foruden det ene, melder mediet intet om.