Aller sætter 75 mio. kr. i presset trykkeri-marked
Selvom oplagsfald og overkapacitet fortsat presser trykkerierne, investerer Aller Media nu 75 mio. kr. i ny trykpresse for at vinde det skandinaviske marked for bladproduktion.
![Foto: /ritzau/STINE BIDSTRUP/ARKIV](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article7206617.ece/ALTERNATES/schema-16_9/aller-huset.jpg)
[fakta] 2014 skuffede fælt for Aller Media, der måtte se bundlinjen gå i rødt for først gang i fem år trukket ned af Se og Hør-sagen samt faldende oplagskurver, der især ramte kerneforretningen; ugeblade.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Aller-aktie dykker efter røde tal
For abonnenter
Pål Thore: Varm sommer sænkede rejsegevinst
For abonnenter
Tidligere digital-chef i Aller skal udvikle Msn.dk
For abonnenter