Aller sætter 75 mio. kr. i presset trykkeri-marked

Selvom oplagsfald og overkapacitet fortsat presser trykkerierne, investerer Aller Media nu 75 mio. kr. i ny trykpresse for at vinde det skandinaviske marked for bladproduktion.
Foto: /ritzau/STINE BIDSTRUP/ARKIV
Foto: /ritzau/STINE BIDSTRUP/ARKIV

[fakta] 2014 skuffede fælt for Aller Media, der måtte se bundlinjen gå i rødt for først gang i fem år trukket ned af Se og Hør-sagen samt faldende oplagskurver, der især ramte kerneforretningen; ugeblade.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu