Aller forhandler med Readly
Aller Media overvejer at teste den svenske "magasin-spotify", Readly, der har ambitioner om at nå det danske marked inden nytår. Bonnier og Egmont er mere skeptiske.
![](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article5831402.ece/ALTERNATES/schema-16_9/aller_media_facade.jpg)
Indtil videre har de tre store danske magasinudgivere været forbeholdne og skeptiske over for Readly's produkt. All-you-can-eat-modellen kan, frygter de, i værste fald trække tæppet væk under bladsalget, der for danske magasiner og blade er langt den vigtigste indtægtskilde.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
"Magasin-spotify": Vi kommer til Danmark inden nytår
For abonnenter
Pål Thore Krosby: Vi ville have 100 pct. handlefrihed
For abonnenter