Aller forhandler med Readly

Aller Media overvejer at teste den svenske "magasin-spotify", Readly, der har ambitioner om at nå det danske marked inden nytår. Bonnier og Egmont er mere skeptiske.

Indtil videre har de tre store danske magasinudgivere været forbeholdne og skeptiske over for Readly's produkt. All-you-can-eat-modellen kan, frygter de, i værste fald trække tæppet væk under bladsalget, der for danske magasiner og blade er langt den vigtigste indtægtskilde.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu