Infomedia vil finde vækst med nye analyse-typer
Infomedia vil udvide de klassiske medieanalyser med effektanalyser - undersøgelser af, hvordan målgrupperne rent faktisk reagerer på kommunikationen.
![](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article5578650.ece/ALTERNATES/schema-16_9/infomedia.jpg)
Landets dominerende medieovervågnings-virksomhed, Infomedia, arbejder på at udvide forretningen med en bid af et nyt marked: effektanalyse.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Infomedia opgraderer nordisk samarbejde
For abonnenter
Berlingske og JP/Pol afværger konkurrence-sag
For abonnenter