Danskerne køber stadig færre ugeblade

Dykket er knapt så stejlt, men de fleste ugeblade lider stadig markante oplagsfald.

Læsertallene har stabiliseret sig, men ugebladene taber stadig oplag i 2. halvår. Det viser de seneste tal fra Dansk Oplagskontrol.

Der er stadig markante fald på de fleste ugeblade, en medietype der i højere grad end f.eks. magasiner bygger på bladsalgsindtægter. I alt har de danske ugeblade tabt 6,4 pct. af oplaget, viser tallene fra DO.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Relaterede artikler

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu