"Hipsterbiblen" Vice vil være voksen

Ny ledelse hentet i reklamebranchen, og ambitioner om at pakke den gode historie ind i nye digitale kommercielle muligheder. Magasinbrandet Vice er vokset ud over gratismagasinet - og lidt væk fra undergrunden.

En læderklædt mynde stirrer forskræmt ud fra forsiden af Vice Medias danske media kit. Det her, fortæller den annoncører og media plannere, er ikke Alt for Damerne eller Euroman: Det her er VICE. Vice, der bruger en ulykkelig hund som cover på sit fashion issue. Vice, der ikke er bange for lidt S/M. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu