"Hipsterbiblen" Vice vil være voksen
Ny ledelse hentet i reklamebranchen, og ambitioner om at pakke den gode historie ind i nye digitale kommercielle muligheder. Magasinbrandet Vice er vokset ud over gratismagasinet - og lidt væk fra undergrunden.
![](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article5716667.ece/ALTERNATES/schema-16_9/vice%2520mGzine.jpg)
En læderklædt mynde stirrer forskræmt ud fra forsiden af Vice Medias danske media kit. Det her, fortæller den annoncører og media plannere, er ikke Alt for Damerne eller Euroman: Det her er VICE. Vice, der bruger en ulykkelig hund som cover på sit fashion issue. Vice, der ikke er bange for lidt S/M.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.