Ugebladene taber stadig vægt

Det samlede ugebladsmarked svandt 8,4 pct. i andet halvår 2012, hvor kun et ugeblad havde oplagsfremgang.

Det danske ugebladsmarked vendte stadig pilen nedad i andet halvår af 2012, hvor 8,4 pct. af det samlede ugebladsoplag forsvandt set i forhold til samme periode året før. Det viser de seneste tal fra Dansk Oplagskontrol.  Dermed er faldet accelereret en smule i forhold til sommerhalvåret, hvor markedet generelt var blevet 8 pct. mindre.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu