Aller får ny direktør for gratis- og kundemagasiner

Aller Medias client publishing-division fusioneres ind i moderselskabet og får Heidi Lundehøj som direktør.
Thomas Bo Christensen

Per 1. februar sker der ændringer hos Aller, når datterselskabet Aller Client Publishing fusioneres ind i moderselskabet. Samtidig bliver Heidi Lundehøj, der hidtil har fungeret som daglig leder for selskabet, der producerer gratis- og kundemagasiner, indsat som direktør.

”Vi kan konstatere, at vi med Aller Client Publishing har fundet en god og profitabel forretningsmodel for vores gratismagasiner og øvrige client publishing-aktiviteter. Heidi og hendes 41 medarbejdere har i 2012 leveret rigtigt gode resultater, hvor det er lykkes at skabe vækst på både top- og bundlinje. Heidi har derfor overbevist os om, at client publishing skal være et forsat indsatsområde for Aller fremover, og at hun skal stå i spidsen for arbejdet,” fortæller Per Ingdal, udgiverdirektør Aller Media i en pressemeddelelse.

Aller Client Publishing blev i starten af 2012 etableret som et selvstændigt datterselskab til Aller Media, som et led i en ny strategi for gratismagasiner, kundemedier og reklamebureauaktiviteter, der dengang var placeret i det nu lukkede Chili Group A/S.

- TBC

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu