Aller Media-topchef: Tab af Facebook-trafik kostede tocifret millionbeløb

”Det har selvfølgelig også givet stof til eftertanke, og derfor har vi et stort fokus på direkte trafik,” udtaler Charlotte Riparbelli, som forventer yderligere omsætningstab i år.
Charlotte Riparbelli, adm. direktør i Aller Media, sætter ord på regnskabsåret 2022/2023. | Foto: Aller Media / PR
Charlotte Riparbelli, adm. direktør i Aller Media, sætter ord på regnskabsåret 2022/2023. | Foto: Aller Media / PR

Aller Media A/S’ årsregnskab for det skæve regnskabsår 2022/2023 løftede torsdag sløret for et stort milliontab for det danske blad- og magasinhus.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu