Trods lyspunkter ærgrer Grakom sig over medieforlig
Det nye medieforlig løser ikke udfordringerne med unfair konkurrence på mediemarkedet, lyder det fra Thomas Torp, adm. direktør i brancheforeningen.
![Foto: Niels Hougaard/ERH](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13995253.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7kvfsplpzac1lqwsu2k0.jpg)
Det nye medieforlig løser ikke udfordringerne med unfair konkurrence på mediemarkedet. I stedet står branchen med et ”skuffende medieforlig”, der ifølge Thomas Torp, adm. direktør i brancheforeningen Grakom, hvor nogle trykte medier kan drage fordel af nulmoms på digital produktion, mens andre ikke kan.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Mediekommentator kalder medieforlig en "lappeløsning"
For abonnenter
Topchef kalder medieforlig en ”klar svækkelse” af TV 2
For abonnenter