Bonnier Publications: De digitale indtægtsstrømme begynder nu at fylde noget

Et strukturelt faldende printmarked har barberet hundreder af millioner af magasinhusets toplinje og tvunget selskabet ud i opdyrkning af de digitale vækstmarker. Omstillingen har taget flere år og resulteret i bl.a. abonnementsmure omkring flere magasinbrands på nettet. Nu kan Bonnier Publications høste frugterne.
Foto: Thomas Dahl/Bonnier Publications
Foto: Thomas Dahl/Bonnier Publications

Magasinhuset bag titler som Bo Bedre, Illustreret Videnskab og Gør Det Selv har brugt de seneste år på at udbygge et digitalt vækstspor, der på sigt skal kompensere for det støt sivende printsalg, der har skåret næsten en kvart milliard af omsætningen siden 2018.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu