Bonnier Publications: De digitale indtægtsstrømme begynder nu at fylde noget
Et strukturelt faldende printmarked har barberet hundreder af millioner af magasinhusets toplinje og tvunget selskabet ud i opdyrkning af de digitale vækstmarker. Omstillingen har taget flere år og resulteret i bl.a. abonnementsmure omkring flere magasinbrands på nettet. Nu kan Bonnier Publications høste frugterne.
![Foto: Thomas Dahl/Bonnier Publications](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13747302.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7jritev4w2e1dwnv82nr.jpg)
Magasinhuset bag titler som Bo Bedre, Illustreret Videnskab og Gør Det Selv har brugt de seneste år på at udbygge et digitalt vækstspor, der på sigt skal kompensere for det støt sivende printsalg, der har skåret næsten en kvart milliard af omsætningen siden 2018.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Tørke på papirmarkedet truer danske magasinhuse
For abonnenter