"Massive indholdsinvesteringer" skal gøre Egmont til en større og mere digital spiller i 2025
Efter et omsætningsdyk i 2020, hvor corona lagde pres på flere dele af forretningen, sætter Egmont vækstambitionerne i gear. Frem mod 2025 skal omsætningen vokse til 20 mia. og bundlinjen runde en milliard - primært via vækst i de eksisterende forretninger. "Det er ikke en opkøbsstrategi," siger topchef Steffen Kragh.
![Foto: Nicolai Lorenzen](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12833436.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7ex8xg8qn0jlmln3uu.jpg)
Egmont tager hul på en ny strategiperiode, hvor investeringerne i de nye digitale forretningsområder, der har været i fokus i den seneste, nu skal udvikles yderligere og stå skaleringsprøven.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.