Allers nye mediesatsning åbner døren til datadrevet indhold
Den nye digitale mediesatning Ally skal både vriste mediehuset Aller Media fri af print-first tankegang og gøre dataindsamling om brugernes adfærd på platformen til et centralt værktøj til udvikling af indhold
![Adm. direktør i Aller Media, Charlotte Riparbelli, har siden sin tiltrædelse sat tempo på digitaliseringen af det familieejede blad- og magasinhus. Det kulminerer nu i det nye digitale medie Ally. | Foto: PR/Aller Media](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13420305.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7i7xtgb32syut5942wn.jpg)
Aller Media har med lanceringen af sit nye digitale medie Ally sat handling bag ordene, der faldt i foråret.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.