"Der er i mine øjne mange grimme tendenser i tiden, hvor man er blevet lidt for corporate og lidt for vakse med Excel-arket"
MediaWatchs Sommerbarometer: Søsætningen af et nyt magasin, pauseknap på et andet, frustration over annoncørers "forblændelse" af sociale medier og en film, der bliver ved med at spille, har præget 2021 for udgiveren af magasinerne Groovy og Guaca, Kim Flyvbjerg.
![Kim Flyvbjerg har siden 2018 stået bag musikmagasinet Groovy og senest madmagasinet Guaca | Foto: Claudia Pérez Pujol Rosenlund](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13127356.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7gmtyfq6sbqpey7hczl.jpg)
[fakta]
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
"Det er ikke min bedste evne at tie stille"
For abonnenter