"Der er i mine øjne mange grimme tendenser i tiden, hvor man er blevet lidt for corporate og lidt for vakse med Excel-arket"

MediaWatchs Sommerbarometer: Søsætningen af et nyt magasin, pauseknap på et andet, frustration over annoncørers "forblændelse" af sociale medier og en film, der bliver ved med at spille, har præget 2021 for udgiveren af magasinerne Groovy og Guaca, Kim Flyvbjerg.
Kim Flyvbjerg har siden 2018 stået bag musikmagasinet Groovy og senest madmagasinet Guaca | Foto: Claudia Pérez Pujol Rosenlund
Kim Flyvbjerg har siden 2018 stået bag musikmagasinet Groovy og senest madmagasinet Guaca | Foto: Claudia Pérez Pujol Rosenlund

[fakta]

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Relaterede artikler

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu