Milliardopkøb cementerer Egmont Publishings vægt på tre kerneområder
De klassiske medieaktiviteter er ét af tre kerneområder for Egmont Publishing, der har lavet sit hidtil største opkøb inden for e-handel. Forventningen til det nye selskab i familien er en fordoblet omsætning og en "rimelig indtjeningsgrad" inden for tre til fem år, siger direktør.
![Torsten Bjerre Rasmussen, adm. direktør, Egmont Publishing. | Foto: PR/Egmont Publishing](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12657419.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7du4up1tel5eqmys631.jpg)
Det er den hidtil største tegnebog i selskabets historie, Egmont Publishing har fundet frem til købet af Royal Design Group. Den danske mediekoncern oplyser ikke den præcise købspris, men der er tale om en milliardhandel.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.