Ny annoncedirektør skal understøtte vækstplan i sundhedsmediehus
Medicinske Tidsskrifters nye annoncedirektør får ansvaret for aktiviteter i hele norden og skal være med til at føre vækstplan ud i livet.
![Foto: Screenshot](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12547175.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7d4eqst99dfsll84oiz.jpg)
Sundhedsmediehuset Medicinske Tidsskrifter får 1. december ny annoncedirektør. Det bliver Marianne Petersen, som kommer til fra en stilling som daglig leder af de kommercielle aktiviteter hos Dagens Medicin. Det fremgår af en pressemeddelelse.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Nichemedie om sundhedssektoren udvider til Sverige
For abonnenter
68 medier får mediestøtte i 2019
For abonnenter