Nordiske Medier går i luften med logistikmedie
Nyt abonnementsbaseret nichemedie med fokus på logistik skal udbygge Nordiske Mediers kundebase og får chefredaktør for Søfart i spidsen.
!["Der investeres milliarder i området, og danske virksomheder jagter konstant en billigere og mere effektiv forsyningskæde," udtaler chefredaktør Nicolai Østergaard om baggrunden for det nye medie, der har fokus på logistikbranchen. | Foto: PR/Nordiske Medier](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12501243.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7cupepblpmf1hc0sy7it.jpg)
Fredag udvider Nordiske Medier med et nyt digitalt abonnementsmedie, der skal fokusere bredt på logistikbranchen til vands til lands og i luften. Det oplyser Nordiske Medier, der er en del af Nordjyske Medier, i en pressemeddelelse.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.