Nordiske Medier går i luften med logistikmedie

Nyt abonnementsbaseret nichemedie med fokus på logistik skal udbygge Nordiske Mediers kundebase og får chefredaktør for Søfart i spidsen.
"Der investeres milliarder i området, og danske virksomheder jagter konstant en billigere og mere effektiv forsyningskæde," udtaler chefredaktør Nicolai Østergaard om baggrunden for det nye medie, der har fokus på logistikbranchen. | Foto: PR/Nordiske Medier
"Der investeres milliarder i området, og danske virksomheder jagter konstant en billigere og mere effektiv forsyningskæde," udtaler chefredaktør Nicolai Østergaard om baggrunden for det nye medie, der har fokus på logistikbranchen. | Foto: PR/Nordiske Medier

Fredag udvider Nordiske Medier med et nyt digitalt abonnementsmedie, der skal fokusere bredt på logistikbranchen til vands til lands og i luften. Det oplyser Nordiske Medier, der er en del af Nordjyske Medier, i en pressemeddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu