Vi Unges nye chefredaktør vil relancere mediet: "Vi har stor respekt for mediet, men målgruppen bevæger sig hele tiden"

Ungdomsmagasinet Vi Unge skal igennem en relancering, som bl.a. skal skabe en aktivistisk stemme på flere mediekanaler. Samtidig satser mediet på at fange nogle lidt ældre læsere end hidtil, lyder det fra mediets nye chefredaktør.
"Vi skal have en mere aktivistisk stemme ind i ungdomsmagasinet," lyder det fra Vi Unges nye chefredaktør, Nikita Hoffmann Andersen. | Foto: Aller Foto & Video
"Vi skal have en mere aktivistisk stemme ind i ungdomsmagasinet," lyder det fra Vi Unges nye chefredaktør, Nikita Hoffmann Andersen. | Foto: Aller Foto & Video

Det ligger naturligt for 25-årige Nikita Hoffmann Andersen at tænke digitalt. Med en baggrund som digitalredaktør hos modemagasinet Elle og nu som ny chefredaktør hos Allers ungemagasin Vi Unge, vil hun skabe en ny identitet for mediet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu