Vi Unges nye chefredaktør vil relancere mediet: "Vi har stor respekt for mediet, men målgruppen bevæger sig hele tiden"
Ungdomsmagasinet Vi Unge skal igennem en relancering, som bl.a. skal skabe en aktivistisk stemme på flere mediekanaler. Samtidig satser mediet på at fange nogle lidt ældre læsere end hidtil, lyder det fra mediets nye chefredaktør.
!["Vi skal have en mere aktivistisk stemme ind i ungdomsmagasinet," lyder det fra Vi Unges nye chefredaktør, Nikita Hoffmann Andersen. | Foto: Aller Foto & Video](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12458430.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7ckx4isaqxy18mfvygdh.jpg)
Det ligger naturligt for 25-årige Nikita Hoffmann Andersen at tænke digitalt. Med en baggrund som digitalredaktør hos modemagasinet Elle og nu som ny chefredaktør hos Allers ungemagasin Vi Unge, vil hun skabe en ny identitet for mediet.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Ny chefredaktør på Vi Unge
For abonnenter