Ny måling af outdoor-reklame på vej

Kantar Gallup står bag en ny og mere præcis måling af outdoor-reklame, der skal udarbejdes og integreres i Gallups reklamemåling, Index Danmark. Initiativet sker i samarbejde med de to store udbydere på markedet.
Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix
Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix

Målingen af, hvor mange der ser reklameplakater på bestemte steder i bybilledet, bliver udbygget fra næste år. Det er målsætningen med en undersøgelse, som outdoor-udbyderne AFA JCDecaux og Clear Channel har taget initiativ til, og som Kantar Gallup skal gennemføre. Undersøgelsen skal danne datagrundlag og baggrund for en ny målestandard for outdoor i Gallups Index Danmark.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu