Magasinhuse trak nye læsere til især mad- og boligblade
Efter år med tilbagegang i læsertallene for et bredt udsnit af magasiner og blade har det seneste års udvikling været et sjældent lyspunkt i et ellers sivende marked. Især mad- og boligmagasiner vandt nyt terræn, mens flere læsere har fravalgt Egmonts flagskibe Euroman og Eurowoman.
![Foto: Torben Stroyer/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12417148.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7ccp018vnb719me9jhpe.jpg)
Mens MediaWatch for lidt over et år siden kunne notere, at 24 ud af 34 optalte magasiners læsertal var i bakgear i vinterhalvåret, ser billedet ganske anderledes ud for året 2019/2020.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.