Ny topchef i Aller Media varsler større fokus på indhold og digital transformation

Mangeårig chef og siden direktør på indholdsområdet i Aller Media er nu blevet koncernens topchef. Hun har et skærpet fokus på bladhusets digitale omstilling og udnyttelse af indhold på menuen i forsøg på at vende sidste års økonomiske nedtur.
Foto: Aller Foto & Video
Foto: Aller Foto & Video

Efter lige knap to måneder som konstitueret på posten som adm. direktør i blad- og magasinhuset overtager Charlotte Riparbelli nu permanent ansvaret for at drive Aller Media videre - og ud af de seneste års økonomiske pres på både top- og især bundlinje.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu