Ny topchef i Aller Media varsler større fokus på indhold og digital transformation
Mangeårig chef og siden direktør på indholdsområdet i Aller Media er nu blevet koncernens topchef. Hun har et skærpet fokus på bladhusets digitale omstilling og udnyttelse af indhold på menuen i forsøg på at vende sidste års økonomiske nedtur.
![Foto: Aller Foto & Video](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12022716.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc79rrotu0s5zmh66ohoe.jpg)
Efter lige knap to måneder som konstitueret på posten som adm. direktør i blad- og magasinhuset overtager Charlotte Riparbelli nu permanent ansvaret for at drive Aller Media videre - og ud af de seneste års økonomiske pres på både top- og især bundlinje.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.