Boliga har skruet ned for bannerreklamer: "Du risikerer at genere brugerne"
Boligportalen Boliga har skabt en forretning ved at fokusere på boligmarkedet i en digital tid. Markedsføringen tester løbende kanaler, og lige nu virker radio, mens bannerannoncer er parkeret.
![Foto: Lars Krabbe/Jyllands-Posten/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11993350.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20150319-073329-pf-1920x1080we.jpg)
AF STEN LØCK, FREELANCEJOURNALIST
Med 2,7 mio. månedlige besøg er Boliga siden lanceringen i 2007 blevet Danmarks største uafhængige boligportal og indgår i børsnoterede Boliga Gruppen, der driver en række sites og services relateret til bolighandel.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.