Aller Media bygger digital gren på bureauforretning

Blad- og magasinhuset udvider sin marketing service-forretning med nyt digitalt bureau, der blandt andet skal tilbyde rådgivning inden for alle grene af online markedsføring.
Foto: PR/Aller Media
Foto: PR/Aller Media

Aller Media føjer endnu et brand til sin bureauforretning, efter bladhuset i efteråret skød et større millionbeløb i forretningsgrenen, som for at skabe vækst og digital udvikling. Det oplyser Aller i en pressemeddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu