Egmont Publishing køber en fjerdedel af norsk bureau
Listen af bureauejerskaber bliver et enkelt selskab længere hos Egmont Publishing, der har købt en minoritetspost af norsk marketingbureau.
![Fra venstre ses Tønnes Sannem Heian, adm. direktør for Markedspartner, Nina Vesterby, adm. direktør for Egmont Publishing Norge, Stig Hammer, stifter af Markedspartner, og Erik Norberg, direktør for Marketing Services hos Egmont Publishing. | Foto: Egmont/Markedspartner](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11861594.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc78qsycpymud89qsa24k.jpg)
Egmont Publishing har de seneste år investeret i en række marketingbureauer og fortsætter i det nye år med en investering i norske Markedspartner. Det oplyser Egmont Publishing i en pressemeddelelse.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.