Magasinudgiver vil kompensere forbrugere efter opsang fra Forbrugerombudsmanden
Efter kritik for salgsarbejdet vil udgiveren af en række håndarbejdsmagasiner nu rette ind og kompensere de abonnenter, der føler sig snydt.
![Forbrugerombudsmand Christina Toftegaard-Nielsen. | Foto: Stine Bidstrup/ERH](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11836688.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc78gy1yebhz5yc3lsmow.jpg)
Burda Nordic, der udgiver en række magasiner om håndarbejde, vil betale penge tilbage til en stribe forbrugere og frafalde krav. Det skriver Forbrugerombudsmanden i en pressemeddelelse.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.