Egmont Publishing lukker printudgave af norsk magasin
Efter mere end 60 år på det norske marked bliver stikket nu trukket på magasin til yngre kvinder. Målgruppen skal fortsat nås – men gennem bl.a. digitale platforme, podcast og events, lyder det fra Egmont Publishing.
![Foto: Mads Claus Rasmussen/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11781804.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20190222-143106-1-1920x1080we.jpg)
Egmont Publishings udbud på de norske magasinhylder bliver en titel fattigere, når Det Nye stopper med at udkomme som trykt udgivelse. Det skriver Kampanje.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.