Egmont Publishing lukker printudgave af norsk magasin

Efter mere end 60 år på det norske marked bliver stikket nu trukket på magasin til yngre kvinder. Målgruppen skal fortsat nås – men gennem bl.a. digitale platforme, podcast og events, lyder det fra Egmont Publishing.
Foto: Mads Claus Rasmussen/Ritzau Scanpix
Foto: Mads Claus Rasmussen/Ritzau Scanpix

Egmont Publishings udbud på de norske magasinhylder bliver en titel fattigere, når Det Nye stopper med at udkomme som trykt udgivelse. Det skriver Kampanje.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår