Ugeblads-sværvægtere tabte over hver 10. læser i første halvår
De største titler på ugebladsmarkedet, som Aller Media er førende på, gik markant tilbage i første del af 2019. Kun få ugentlige udgivelser trodsede tendensen.
![Foto: Finn Frandsen/Politiken/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11591021.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20140515-121823-pf-1920x1079we.jpg)
En række ugeblade måtte i første halvår konstatere, at en stor del af læserne faldt fra. Det viser læsertal fra Kantar Gallup.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Aviser skifter fra daglige til ugentlige læsertal
For abonnenter