Bonniers storsællert skal bane vej for digital abonnementsforretning
Resultatmæssigt var 2018 ikke noget at råbe hurra for i Bonniers nordiske magasinforretning, der er centreret i Danmark. Alligevel godkender topchef resultatet og ser året som vigtigt – ikke mindst for den digitale transformation.
![Foto: PR/Bonnier Publications](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article8286926.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Jesper_buchvald_foto-version4%255B1%255D.jpg)
Det var med retræte på toplinjen på 5 pct. og et regulært dyk i resultatet på EBITA-niveau, at Bonnier Publications lukkede døren til 2018.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.