Bonniers storsællert skal bane vej for digital abonnementsforretning

Resultatmæssigt var 2018 ikke noget at råbe hurra for i Bonniers nordiske magasinforretning, der er centreret i Danmark. Alligevel godkender topchef resultatet og ser året som vigtigt – ikke mindst for den digitale transformation. 
Foto: PR/Bonnier Publications
Foto: PR/Bonnier Publications

Det var med retræte på toplinjen på 5 pct. og et regulært dyk i resultatet på EBITA-niveau, at Bonnier Publications lukkede døren til 2018.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu