Boozt sender modemagasin på gaden til halv pris af konkurrenter
Til en markedspris på 40 kr., når det da ikke gives væk gratis, lancerer e-shoppen Boozt.com et modemagasin, der skal "bygge bro mellem målgruppe, magasin og direkte mulighed for køb", lyder det fra selskabets marketingdirektør.
![Boozt Magazine, marts 2018](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article10441212.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Boozt.jpg)
Mens de fleste for tiden taler om at rykke printprodukter ind på de digitale platforme, har den dansk-svenske e-shop Boozt.com, som primært sælger modetøj og skønhedsprodukter, valgt at forlænge forretningen med et printmagasin.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Egmont fik højere resultat og lavere omsætning i 2017
For abonnenter