Boozt sender modemagasin på gaden til halv pris af konkurrenter

Til en markedspris på 40 kr., når det da ikke gives væk gratis, lancerer e-shoppen Boozt.com et modemagasin, der skal "bygge bro mellem målgruppe, magasin og direkte mulighed for køb", lyder det fra selskabets marketingdirektør.
Boozt Magazine, marts 2018
Boozt Magazine, marts 2018

Mens de fleste for tiden taler om at rykke printprodukter ind på de digitale platforme, har den dansk-svenske e-shop Boozt.com, som primært sælger modetøj og skønhedsprodukter, valgt at forlænge forretningen med et printmagasin.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår