"Målet er at vokse til den størrelse, vi havde - og gerne mere"

Fredrik Hillerbrand har sat sig i direktørstolen for Warner Bros., der har oplevet nedgang de seneste år. Her giver han opskriften på selskabets plan for tilbagevenden til tidligere tiders størrelse og giver sit syn på branchens dagsform og udfordringer.
Fredrik Hillerbrand, adm. direktør, Warner Bros. | Foto: PR/Warner Bros
Fredrik Hillerbrand, adm. direktør, Warner Bros. | Foto: PR/Warner Bros

I et lille mødelokale i en baggård i det indre København sidder Fredrik Hillerbrand. Han har haft sin daglige gang i bygningen, der tilhører produktionsselskabet Warner Bros, siden slutningen af marts, hvor han indtog direktørstolen efter en lang årrække i spidsen for Strix, der siden blev til Strong efter en fusion.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu