Ændrede tv-vaner kostede Stofa 21.000 kunder i 2016

Stofas indtjening er faldet kraftigt efter en kombination af tabte kunder og engangsomkostninger. Stofas direktør ser med alvor på et stærkt ændret tv-marked.
Ole Fruekilde, direktør, Stofa. | Foto: PR/SE
Ole Fruekilde, direktør, Stofa. | Foto: PR/SE
JAKOB SKOUBOE, ITWATCH

Fredag sendte Stofa, der er en del af SE-koncernen, et regnskab på gaden, der viser et kraftigt fald i indtjeningen. Stofas direktør, Ole Fruekilde, mærker konsekvenserne af et stærkt ændret tv-marked.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu