Ændrede tv-vaner kostede Stofa 21.000 kunder i 2016
Stofas indtjening er faldet kraftigt efter en kombination af tabte kunder og engangsomkostninger. Stofas direktør ser med alvor på et stærkt ændret tv-marked.
![Ole Fruekilde, direktør, Stofa. | Foto: PR/SE](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article5887072.ece/ALTERNATES/schema-16_9/ole%2520fruekilde%2520se.jpg)
JAKOB SKOUBOE, ITWATCH
Fredag sendte Stofa, der er en del af SE-koncernen, et regnskab på gaden, der viser et kraftigt fald i indtjeningen. Stofas direktør, Ole Fruekilde, mærker konsekvenserne af et stærkt ændret tv-marked.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Stofas bundlinje falder markant
For abonnenter