TV 2 hænger sin hat på Play i jagten på vækst

TV 2 Plays abonnementsbase steg 28 pct. i 2016, og TV 2 forventer, at streamingtjenesten kan fortsætte opad. Til gengæld er troen på digital annoncefremgang begrænset.
Merete Eldrup, adm. direktør, TV 2. | Foto: Miklos Szabo/TV 2
Merete Eldrup, adm. direktør, TV 2. | Foto: Miklos Szabo/TV 2

Indtægterne fra flow-tv-abonnenter er pressede. Tv-annoncemarkedet er ikke, hvad det har været, og den digitale annoncevækst skuffer.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu