TV 2 hænger sin hat på Play i jagten på vækst
TV 2 Plays abonnementsbase steg 28 pct. i 2016, og TV 2 forventer, at streamingtjenesten kan fortsætte opad. Til gengæld er troen på digital annoncefremgang begrænset.
![Merete Eldrup, adm. direktør, TV 2. | Foto: Miklos Szabo/TV 2](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article8961263.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Merete%2520Eldrup-TV%25202-foto%2520af%2520Miklos%2520Szabo-TV%25202%2520(2).jpg)
Indtægterne fra flow-tv-abonnenter er pressede. Tv-annoncemarkedet er ikke, hvad det har været, og den digitale annoncevækst skuffer.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Digital vækst trækker TV 2 op i 2016
For abonnenter
TV 2 vinder vigtigt slag om statsstøtte i EU
For abonnenter