Primetime køber konkurrent

Kommunikationsbureauet har for et ukendt beløb købt konkurrent og overtager plads i internationalt pr-netværk.

Kommunikationsbureauet Primetime har købt konkurrenten Communique og overtager selskabet fra 1. april. Det skriver Primetime i en pressemeddelelse.

Primetime oplyser ikke, hvor meget det har betalt de to nu tidligere ejere af Communique, Christian Bentsen og Frans Grandjean, for selskabet. De to tidligere ejere fortsætter som senior-rådgivere i Primetime.

Med overtagelsen overtager Primetime Commuiques plads i et af verdens største pr-netværk Edelman.

"Netop Edelman-netværket er fantastisk interessant med rigtigt mange spændende forretnings-muligheder, og det glæder vi os til at blive den danske del af," udtaler Peter Sterup, adm. direktør i Primetime, i pressemeddelelsen.

Primetime oplyser, at Communiques kunder vil blive fordelt på Primetimes forskellige kompetence-områder.

Overtagelsen af Communique sker under to måneder efter, at Primetime overtog to mindre bureauer; Capital Relations og Text100 Danmark.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu