Maymann: Sociale medier presser tv-branchen
TV Festival: Sociale medier og internetgiganter truer tv-branchen mindst lige så meget som dagbladene, lød det fra Jimmy Maymann, adm. direktør Huffington Post, i åbningstalen til årets Tv Festival.
![](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article6938426.ece/ALTERNATES/schema-16_9/jimmy_maymann.jpg)
Christian Carlsen
Hvis ikke tv-branchen får øjnene op for truslerne fra nye, utraditionelle aktører, ender de ligesom avisbranchen og pladebranchen.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Politisk krav: TV 2 skal sælge sine kanaler a la carte
For abonnenter