Q1: TV 2-koncern løfter omsætning med 25 mio.
TV 2-koncernens reklameomsætning tog et beskedent fald i 1. kvartal, men stigende abonnementsindtægter sikrede en samlet omsætningsvækst på 5 pct.
![Tre af TV 2s værtsprofiler i flere genrer.](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article6644331.ece/ALTERNATES/schema-16_9/tv2%2520v%25C3%25A6rter.jpeg)
TV 2-koncernen er på rette økonomiske kurs i 2014. Reklameomsætningen falder beskedent, og abonnementsindtægterne kompenserer med fortsat vækst.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Top20: TV 2's pengequiz er blevet et seerhit
For abonnenter
TV 2: Intet tv-opsving i gang
For abonnenter
TV 2 på vej med to nye sangshow - efter X Factor
For abonnenter