61 millioner views og masser af voks
YouTube er på kort tid blevet en magtfaktor, der sluger annoncekroner og seertid på det danske tv-marked. ”How to”-kanaler som aarhusianske Slikhaar TV er blandt de nye succeser.
![](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article6333995.ece/ALTERNATES/schema-16_9/slikhaar_tv2.jpg)
Christian Grunert Rantorp
[fakta] For de fleste af os ville de voks-kyndige jyder Emil og Rasmus Albrechtsen være ukendte ansigter, hvis vi mødte dem i Netto-køen en onsdag aften. Der står ikke en eneste paparazzo foran deres hjem, og sladderbladene interesserer sig ikke for dem.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
YouTube: Seertal tegner skævt billede
For abonnenter
TV 2: YouTube matcher ikke os på kommerciel råstyrke
For abonnenter