Aegis: Større spillerum i kommende tv-forhandlinger
Den rituelle dans mellem tv-selskaber og mediabureauer op til årsaftalerne er i gang, men i år er styrkeforholdet mellem TV 2-koncernen og konkurrenter for alvor rykket, påpeger Aegis Media.
![](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article5474526.ece/ALTERNATES/schema-16_9/tv%2520reklame%2520senig.jpg)
De fleste tv-planlæggere anbefaler som tommelfingerregel, at kampagner placeres over alle tre store tv-netværk for at generere den højest mulige nettodækning pr kampagne og den lavest mulig pris pr dækningspoint.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
H1: TV taber hver 10. reklamekrone
For abonnenter
H1: TV 2 ramt af stærke konkurrenter og svage forbrugere
For abonnenter
Eldrup: Reklamesalget skuffede
For abonnenter