SBS Discovery vil hæve prisen på reklametid
Tv-fusionen mellem SBS og Discovery er gennemført og kostede 15 ansatte jobbet. Nu er fokus på de langsigtede synergi-gevinster, der sikrer højere indtjening. Ingen programstrategiske konsekvenser før 2014, siger ny direktør.
![](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article5908350.ece/ALTERNATES/schema-16_9/sbs_discovery_media.png)
Op til den officielle præsentation i morgen af den nye tv-kæmpe SBS Discovery er den praktiske del af fusionen mellem SBS Media og Discovery Channel i Danmark, der for alvor gik i gang april, ved at være på plads.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Pragmatiker med humor afløser Ravn på SBS Media
For abonnenter
Henrik Ravn i spidsen for SBS Discovery
For abonnenter