SBS Discovery vil hæve prisen på reklametid

Tv-fusionen mellem SBS og Discovery er gennemført og kostede 15 ansatte jobbet. Nu er fokus på de langsigtede synergi-gevinster, der sikrer højere indtjening. Ingen programstrategiske konsekvenser før 2014, siger ny direktør.  

Op til den officielle præsentation i morgen af den nye tv-kæmpe SBS Discovery er den praktiske del af fusionen mellem SBS Media og Discovery Channel i Danmark, der for alvor gik i gang april, ved at være på plads.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu